04 marca 2025

Sprzedaż czy doradztwo? Jak zmienić podejście i działać skuteczniej?

Wielu właścicieli salonów optycznych ma opór przed sprzedażą, kojarząc ją z „namawianiem”. Ale czy na pewno tym się zajmujemy? Jesteśmy specjalistami ochrony wzroku, a nasza rola to nie tylko dostarczenie okularów, ale przede wszystkim rozwiązanie problemu klienta i poprawa jakości jego życia.
Sprzedaż to edukacja – klient często nie wie, jakie szkła będą dla niego najlepsze. Ty masz wiedzę, by mu pomóc.
Sprzedaż to komfort widzenia – dobrze dobrane okulary eliminują zmęczenie oczu, bóle głowy i poprawiają codzienną wygodę.
Sprzedaż to zdrowie – filtr światła niebieskiego, polaryzacja, progresy – to realne wsparcie dla wzroku, a nie tylko „dodatkowa opcja”.
Kiedy zmienisz swoje podejście, zauważysz, że sprzedaż to nic innego jak profesjonalne doradztwo. A przecież właśnie po to tu jesteśmy.
Jakie macie sposoby na przełamanie niechęci do sprzedaży? Podzielcie się w komentarzach!
 
 
 
 
 

 

"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością  jest  Partnerstwo"

Ikona Facebooka kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Facebooku
ikona Facebooka
Partnerska Grupa Optyczna na Facebooku
logo Facebooka
przycisk do Facebooka
Facebook Optom
ikona social media Optom
Ikona LinkedIn kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na LinkedIn
ikona LinkedIn
Partnerska Grupa Optyczna na LinkedIn
logo LinkedIn
przycisk do LinkedIn
LinkedIn Optom
ikona social media Optom
Ikona Wizytówki Google kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Google
ikona Wizytówki Google
Partnerska Grupa Optyczna na Google
logo Wizytówki Google
przycisk do Wizytówki Google
Google My Business Optom
ikona social media Optom