Sprzedaż czy doradztwo? Jak zmienić podejście i działać skuteczniej?
Wielu właścicieli salonów optycznych ma opór przed sprzedażą, kojarząc ją z „namawianiem”. Ale czy na pewno tym się zajmujemy? Jesteśmy specjalistami ochrony wzroku, a nasza rola to nie tylko dostarczenie okularów, ale przede wszystkim rozwiązanie problemu klienta i poprawa jakości jego życia.
Sprzedaż to edukacja – klient często nie wie, jakie szkła będą dla niego najlepsze. Ty masz wiedzę, by mu pomóc.
Sprzedaż to komfort widzenia – dobrze dobrane okulary eliminują zmęczenie oczu, bóle głowy i poprawiają codzienną wygodę.
Sprzedaż to zdrowie – filtr światła niebieskiego, polaryzacja, progresy – to realne wsparcie dla wzroku, a nie tylko „dodatkowa opcja”.
Kiedy zmienisz swoje podejście, zauważysz, że sprzedaż to nic innego jak profesjonalne doradztwo. A przecież właśnie po to tu jesteśmy.
Jakie macie sposoby na przełamanie niechęci do sprzedaży? Podzielcie się w komentarzach!
"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością jest Partnerstwo"