05 grudnia 2024

REKLAMACJE - klucz do zaufania klientów

Jak obsłużyć reklamację, by klient wrócił do Twojego salonu?
Reklamacja to nie problem – to szansa na pokazanie profesjonalizmu! Każda interakcja z klientem, także w przypadku reklamacji, może budować lojalność i zaufanie. Klucz? Jasne zasady i świadomość różnic między reklamacją, gwarancją a rękojmią.
Reklamacja – Klient zgłasza wadę produktu i ma prawo oczekiwać naprawy, wymiany, obniżki ceny lub zwrotu pieniędzy. Szybka i klarowna obsługa to Twój największy atut.
Gwarancja – Twoje zobowiązanie ponad standard. Możesz zaoferować np. darmowy serwis czy wydłużoną ochronę na oprawki – to drobny gest, który robi wielką różnicę w oczach klienta.
Rękojmia – Ustawowy obowiązek sprzedawcy. Twoja otwartość i przejrzystość w informowaniu klientów o ich prawach buduje wiarygodność salonu.
Najważniejsze zasady? Bądź szybki, konkretny i życzliwy. Klient, który czuje, że jego problem został sprawnie rozwiązany, zostanie z Tobą na dłużej – i chętnie poleci Twój salon innym.
Jak radzisz sobie z reklamacjami w swoim salonie? Podziel się swoim sposobem na profesjonalną obsługę klienta w komentarzu!
Partnerska Grupa Optyczna Optom – wspieramy Cię w budowaniu relacji z klientami

 

"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością  jest  Partnerstwo"

Ikona Facebooka kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Facebooku
ikona Facebooka
Partnerska Grupa Optyczna na Facebooku
logo Facebooka
przycisk do Facebooka
Facebook Optom
ikona social media Optom
Ikona LinkedIn kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na LinkedIn
ikona LinkedIn
Partnerska Grupa Optyczna na LinkedIn
logo LinkedIn
przycisk do LinkedIn
LinkedIn Optom
ikona social media Optom
Ikona Wizytówki Google kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Google
ikona Wizytówki Google
Partnerska Grupa Optyczna na Google
logo Wizytówki Google
przycisk do Wizytówki Google
Google My Business Optom
ikona social media Optom