09 czerwca 2025

Lato coraz bliżej, czas na...okulary przeciwsłoneczne!

Dla klientów to styl i komfort. Dla salonu – doskonały moment na mądrą sprzedaż i budowanie zaufania.
Jak podejść do tego tematu świadomie?
Nie zaczynaj od pokazywania oprawek. Zacznij od rozmowy.
Dopytaj: do czego okulary będą używane? Do prowadzenia auta, spacerów, wakacji?
Tylko wtedy zaproponujesz model, który naprawdę odpowiada na potrzeby klienta.
Podkreśl rolę filtrów i jakości szkieł.
Wielu klientów wybiera okulary przeciwsłoneczne „na oko”, nie wiedząc, że brak odpowiednich filtrów może szkodzić oczom bardziej niż brak okularów.
Tu właśnie wchodzisz Ty – specjalista. Wyjaśnij różnicę między UV400, polaryzacją a przyciemnieniem szkła.
Zaproponuj więcej niż jeden produkt.
Okulary przeciwsłoneczne z korekcją, szkła z Blue Control na co dzień, klasyczne przeciwsłoneczne do urlopu – zestawy i komplementarne produkty zwiększają wartość sprzedaży, a jednocześnie realnie wspierają klienta.
Zadbaj o atmosferę wyboru.
Letnia aranżacja, czytelna ekspozycja i przemyślana prezentacja kolekcji robią ogromne wrażenie. Klient ma poczuć, że trafił w miejsce, w którym ktoś naprawdę zna się na rzeczy.
Pamiętaj – okulary przeciwsłoneczne to nie tylko sezonowy hit. To szansa, by pokazać jakość obsługi, wiedzę i styl Twojego salonu.

 

"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością  jest  Partnerstwo"

Ikona Facebooka kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Facebooku
ikona Facebooka
Partnerska Grupa Optyczna na Facebooku
logo Facebooka
przycisk do Facebooka
Facebook Optom
ikona social media Optom
Ikona LinkedIn kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na LinkedIn
ikona LinkedIn
Partnerska Grupa Optyczna na LinkedIn
logo LinkedIn
przycisk do LinkedIn
LinkedIn Optom
ikona social media Optom
Ikona Wizytówki Google kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Google
ikona Wizytówki Google
Partnerska Grupa Optyczna na Google
logo Wizytówki Google
przycisk do Wizytówki Google
Google My Business Optom
ikona social media Optom