25 lutego 2025

Jak skutecznie pozyskiwac pozytywne opinie od klientów

Dobra opinia to najlepsza reklama, jaką może otrzymać salon optyczny. Klienci, którzy dzielą się swoim zadowoleniem, pomagają budować zaufanie i przyciągać nowych odwiedzających. Ale jak sprawić, by chętniej zostawiali pozytywne recenzje?
Twórz wyjątkowe doświadczenia – najlepsza opinia to ta, która pojawia się naturalnie. Świetna obsługa, indywidualne podejście i dbałość o komfort klienta sprawiają, że chce on się tym podzielić.
Po prostu zapytaj! – wielu zadowolonych klientów nie myśli o zostawieniu opinii, dopóki ktoś ich o to nie poprosi. Wystarczy delikatnie zasugerować: „Będzie nam bardzo miło, jeśli podzieli się Pan/Pani swoją opinią na naszej stronie”.
Ułatw to klientowi – prześlij SMS lub e-mail z podziękowaniem za wizytę i linkiem do miejsca, gdzie można dodać opinię. Im prostszy proces, tym większa szansa, że klient to zrobi.
Wykorzystaj technologię – kody QR i NFC – umieść przy stanowisku obsługi klienta lub przy drzwiach wyjściowych kod QR lub tag NFC prowadzący bezpośrednio do sekcji opinii. Dzięki temu klient może dodać recenzję jeszcze zanim opuści salon, kiedy jego wrażenia są świeże.
Nagradzaj lojalność – konkursy dla klientów, którzy zostawili recenzję, drobne rabaty lub udział w ekskluzywnych wydarzeniach mogą zachęcić do dzielenia się opinią.
Reaguj na każdą opinię – dziękuj za pozytywne komentarze i odpowiadaj na mniej przychylne. Klienci widzą, że ich zdanie ma znaczenie, a to buduje relację i zachęca innych do pozostawienia swoich doświadczeń.
Wystarczy kilka prostych kroków, by opinie zaczęły pojawiać się regularnie. Jakie sposoby sprawdzają się u Was? Podzielcie się swoimi doświadczeniami!
 
 
 
 

 

"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością  jest  Partnerstwo"

Ikona Facebooka kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Facebooku
ikona Facebooka
Partnerska Grupa Optyczna na Facebooku
logo Facebooka
przycisk do Facebooka
Facebook Optom
ikona social media Optom
Ikona LinkedIn kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na LinkedIn
ikona LinkedIn
Partnerska Grupa Optyczna na LinkedIn
logo LinkedIn
przycisk do LinkedIn
LinkedIn Optom
ikona social media Optom
Ikona Wizytówki Google kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Google
ikona Wizytówki Google
Partnerska Grupa Optyczna na Google
logo Wizytówki Google
przycisk do Wizytówki Google
Google My Business Optom
ikona social media Optom