08 sierpnia 2025

Czy Twój salon zostaje w pamięci klientów… po wyjściu z niego?

Zadowolony klient często wraca - ale czasem potrzebuje drobnego przypomnienia, że to właśnie u Ciebie poczuł się wyjątkowo. Personalizowane gadżety to mały element, który potrafi zadziałać jak magnes na wspomnienia.
Dlaczego działają?
- Towarzyszą klientowi na co dzień - etui, ściereczka czy długopis mogą być jego codziennym „przypominaczem” o Twoim salonie.
- Mówią o dbałości o detale - klient widzi, że myślisz o nim także po wizycie.
- Tworzą pozytywne skojarzenia - praktyczny, estetyczny gadżet to mały gest, który łatwo zapamiętać.
A teraz pytanie do Ciebie - jakie gadżety Ty wręczasz swoim klientom?
Czy są to te, które rzeczywiście żyją w ich codzienności i przypominają im o Tobie… czy raczej coś, co trafia na dno szuflady?
W Partnerskiej Grupie Optycznej OPTOM wierzymy, że każdy szczegół w obsłudze klienta to inwestycja w lojalność i wizerunek.
Podziel się w komentarzu – jaki gadżet od Twojego salonu klienci pokochali najbardziej?

 

"Jesteśmy grupą zakupową, dla której najważniejszą wartością  jest  Partnerstwo"

Ikona Facebooka kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Facebooku
ikona Facebooka
Partnerska Grupa Optyczna na Facebooku
logo Facebooka
przycisk do Facebooka
Facebook Optom
ikona social media Optom
Ikona LinkedIn kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na LinkedIn
ikona LinkedIn
Partnerska Grupa Optyczna na LinkedIn
logo LinkedIn
przycisk do LinkedIn
LinkedIn Optom
ikona social media Optom
Ikona Wizytówki Google kierująca na stronę Partnerskiej Grupy Optycznej Optom na Google
ikona Wizytówki Google
Partnerska Grupa Optyczna na Google
logo Wizytówki Google
przycisk do Wizytówki Google
Google My Business Optom
ikona social media Optom